čtvrtek 15. října 2015

Travelling #2

Ahoj Všichni!
Vítejte zase zpátky na mém blogu, tentokrát po 4 měsíční "pauze". Zajímavé je, že jsem začala psát teď, když budu mít hodně práce ve škole, a ne o prázdninách, kdy času bylo hodně.:-D
Dnešní článek bude (jak už z názvu jistě víte) další díl z cestovní rubriky:)
Minule jsem psala o Francii. Dnes, to bude čím dál více oblíbená destinace jak pro dovolenou, poznávání, práci nebo i nový život:)
Je to Velká Británie!

Do Anglie jezdí čím dál více Čechů, takže jste tam už možná někdo byl:)
Já jela do Anglie jak už poznat památky, tak se zlepšit v angličtině, takže jsem tam navštěvovala i školu.

Myslím, že není nutné vypisovat co mě nejvíc zaujalo, nebo tak, protože Anglie je prostě nádherná, jak ve městech, tak na venkově. Připadalo mi to tam jako jiný svět, jiná atmosféra než u nás :D

 London Eye

Myslela jsem si, že to to nahoře asi nedám, protože jsem MĚLA strach z výšek. Ale když jsem byli nahoře, byla jsem ráda že jsem tam šla. Už jenom proto, že jde odtud vidět celý Londýn jako jedna velká placka a můžete se z jednoho místa podívat téměř všude. Taky mi to pomohlo překonat strach z výšek! z čeho mám asi největší radost, protože mě to dost štvalo. 



Myslím že o Anglii všichni víte hodně věcí, takže rozepisovat tady památky a známá místa, by bylo asi zbytečné. Proto Vám tady vypíšu věci které mě opravdu zaujaly, nebo kam se určitě stojí za to podívat, když budete v Anglii.:)

1. Parky

Pokud už budete v Anglii, rozhodně se běžte podívat do nějakého Parku. Je pravděpodobné že tam narazíte na ochočené veverky, které se opravdu nebojí, a můžete je tam i nakrmit. I příroda tak působí zdravěji, je zelenější se mi zdá, takže je to dokonalé místo na procházky nebo relax.:)


2. Telefonní budky

Určitě najděte nějakou typickou červenou telefonní budku. Já osobně v Londýně našla jenom dvě, ale vy můžete mít větší štěstí!:)

3. Anglické jídlo

Na téměř každém rohu najdete restauraci, nebo občerstvení s typickým anglickým jídlem. At' už to bude Fish and Chips , nebo typická anglická snídaně , ne černý čaj s mlékem, určitě je lepší v tomto případě dát přednost těmto jídlům, před něčím co už znáte:)

4. Seven Sisters

Pokud budete mít tu možnost dostat se do Sussexu , určitě se běžte podívat na bílé útesy Seven Sisters. Bílá barva útesů je vlastně křída, takže určitě najdete kus kamenu obalený křídou, nebo si můžete kus odlomit se samotné skály :)

5. Double decker

Dvoupatrový červený autobus typický pro Londýn.:) Určitě je lepší zvolit jako přemišt'ovací prostředek než například metro, kterým se můžete projet v Praze, a je v podstatě stejné.


Tak, to by bylo pro dnešní článek všechno, doufám že se Vám líbil :)  Napište  do komentářů o jaké články by jste stáli, jaké by Vás bavily, a jakékoliv názory:)

                                           Mějte se krásně a užijte si podzim!



Žádné komentáře:

Okomentovat